Compliment, tip of klacht ?

De vrijwilligers en beroepskrachten van Stichting Lumen Holland Rijnland proberen je zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het zo zijn dat je niet tevreden bent over een medewerker of over het aanbod danwel de dienstverlening van Lumen. Als dat zo is, horen wij dat graag. WE nemen dit zeer serieus.

Uiteraard horen we ook graag van je terug wat je nu juist goed vond of wat je hebt gemist! Zo kunnen wij met jullie tips of klachten onze dienstverlening blijven verbeteren.

Heb je een tip of compliment? Stuur een mail naar info@lumen-hollandrijnland.nl

Niet tevreden?

Heb je een klacht over een medewerker van Lumen? Neem dan eerst contact op met de betreffende medewerker. Samen kunt u dan zoeken naar een oplossing. Lukt dat niet, dan kun je je ontevredenheid bespreken met de directeur-bestuurder van Lumen.  Stuur een mail naar bartsmith@lumen-hollandrijnland.nl  *

Bart zal eerst met je proberen een oplossing te vinden en eventueel te bemiddelen tussen jou en de betreffende medewerker, als je dat wilt.

Klacht bij bestuur   

Als bovenstaande mogelijkheden voor jou niet toereikend of niet naar tevredenheid zijn opgelost (of je klacht betreft de directeur-bestuurder) dan kun je je klacht ook voorleggen aan de Raad van Toezicht.

Stuur een mail naar de voorzitter van de Raad van Toezicht – Karin Hubeek karinhubeek@lumen-hollandrijnland.nl *

*Je kunt de Raad van Toezicht en de directeur-bestuurder natuurlijk ook mailen als je een tip of compliment wilt geven.