Je bent welkom zoals je bent. Je mag praten of juist stil zijn, luisteren, creatief bezig zijn, lachen of huilen – wat voor jou goed voelt.
Wat kun je verwachten?
- Een rustige opening met: “Hoe zit je erbij?”
- Een moment om bewust te vertragen en stil te staan bij jezelf.
- Ruimte voor jouw verhaal niets moet, alles mag.
- Creatieve werkvormen.
- Gezamenlijke thema’s die raken aan het dagelijks leven: omgaan met stress, structuur vinden, sociale contacten, overprikkeling en meer.
- Een veilige omgeving waar je gezien wordt zonder verantwoording af te leggen.
Kom gerust eens langs
Als je twijfelt of het iets voor jou is: probeer het gerust eens uit. Je bent welkom om vrijblijvend binnen te lopen en te voelen of het bij je past. We ontvangen je met open armen en zonder verwachtingen.
- Maandag: ruimte voor verhaal en creativiteit
- Vrijdag: ruimte voor verdieping door langere gesprekken